Pages

Subscribe:

Wednesday, September 15, 2010

World Cup South Africa 2010 -The TEAM

Demam Piala Dunia 2010 Afrika Selatan sudahpun berlalu.....lagi 2 tahun Euro pulak....
Memang havoc WC kali ni...iyerla, dulu WC2006 masih student...final year pulak tu..mana ada masa nak layan semua game...Lani apa lagi....bersengkang mata tengok bola..hahahaha......

Team aku? Argentina laa.....hahahah...tp sayang kecundang pulak ngan Jerman masa Quarter Final....adooiii....tp xper, 2nd team aku Holland...kalah jugak...hahahha.....

Di sini dilampirkan gambar team-team yang aku dapat muatkan untuk tatapan semua...kira jersi-jersi yang dipakai inilah yg aku jual (Replica jersey) sepanjang WC 2010 ni.....Sesapa nak....boley order lagi..hehehhehe......ADIOS!!!!

Spain (The Champion)

Nederland (2nd)

Germany (3rd Place)

 Argentina

 England

South Korea

Brasil

Italy

Ghana

Mexico

Portugal

Ivory Coast

Australia

Paraguay

New Zealand

Cameroon

Greece

Switzerland

North Korea

Chile

Japan

Slovenia

Algeria

Denmark

Slovakia

Setakat ini saja foto team yang ada..kalu ada lagi...aku upload......ok...go-go...Argentina....

+6016-529 9449
(Zainal Abas) 

0 comments:

Post a Comment