Pages

Subscribe:

Saturday, August 21, 2010

Ellow to all my CLANZ...

Salam semua.nampaknya bulan posa yg mulia ni memulakan titik baru untuk aku memulakan aktiviti menjual jersi secara online...huhuhu...masa Worldcup 2010, alhamdulillah....Thanks to Allah sbb bg rezeki yg boleh dikira baik...lebih kurang 400 helai gak la aku jual....tanpa flyers, blog, internet..bla-bla bla....laku jugak....Tak lupa wat isteri tersayang....yang senantiasa memberikan sokongan..masak untuk aku...sampai sihat badan..hahaha....nak wat macamana , masak sedap....(malam ni makan siakap yer sayang...)huhuhuh...

Imej Barcelona ni...sebenarnya saja jer aku letak untuk test power...hahahaah...ni Team feberet aku ni...hahaha...sbb messi ada kt sini...hohoho....
nanti ada la post aku yang terkini aku letak ... untuk urusan jual-beli jersi yang aku plan nak kembangkan ni....juga hobi aku yang berikutnya  nanti...PEACE!!!

0 comments:

Post a Comment