Pages

Subscribe:

Sunday, August 22, 2010

Worldcup Jersey 2010 South Africa


Jersi Itali no10, belakang nama de Rossi...itula jersi yang mula2 sekali aku aim nak beli utk worldcup kali ni...masa tu lagi 3 minggu nak start Pusingan Akhir worldcup 2010...pergh...layan bola la pulak...Kebetulan masa yg sama, opis aku (NSTP, Jalan Riong KL)...me'wajib'kan setiap Jumaat pakai Jersi...huhuhuhu....semangat worldcup la katakan...CEO kitorang Dato' Anthony really sporting....memang sempoi la dia nih...hahahaha......

Mahal giler...RM95 sehelai..jersi Itali ni, lengkap ngan 'patch' (lencana) worldcup + Champion lagi...tu yg aku rasa teruja tu.....hahaha....skema plak bahasa aku...Untuk mendapatkan secara PERCUMA jersi ni, aku bertekad utk melabur....apa lagi..beli la borong jersi worldcup ni ...sasaran jual kt opis saja....ok la tu....Sepanjang Jun - Julai 2010 tu memang masa yg cukup sebuk bagi aku...sampai keta x berbasuh...hoho....bisnes punya pasal...Alhamdulillah, rezeki Yang Maha Esa bagi ni aku gunakan dengan sebaik-baiknya....lebih kurang 400 helai gak la aku jual...termasuk pos sana, pos sini....hehehe.....Thanks to all my frenz yg support aku.....x lupa wife aku yg tersayang...Paling banyak..ada la boss sorang tu...department apa ntah...sampai 17 helai dia beli...ari ni satu...esuk dua...lusa 3...heheheheh......

Sekarang aku masih menerima tempahan sesapa yang nakkan Jersi Worldcup ni...Kualiti AAA @Super A....kalu kat area KL ni bley la jumpak kawan2 aku yg niaga di depan SOGO (Odeon Lama), tepi Campbell (Jln Dang Wangi)...mereka ni geng-geng la....hahaha...tapi kalu korang g sana cuba tengok berapa dia bukak harga...RM69.00....FUhh!!!....kalu kurang dpt la rm65...kalu sehelai...hahahah....Aku jual? RM55 sahaja....x payah pegi panas-panas terik, parking, berpeluh2...barang (jersi) sampai atas meja....Itulah service aku....hahahah....murah pulak tu....

Apa lagi...ORDER la...hahahahah.....
Sesapa yang Area KL boley la COD (Cash on Delivery)..tp kalu luar KL aku guna Pos Laju utk antar barang....PEACE!!!

+6016 529 9449
(Zainal Abas )

0 comments:

Post a Comment