Pages

Subscribe:

Sunday, August 22, 2010

Koleksi Figura Aksi setakat 2010

Semenjak dari kecik aku betul-betul sukakan mainan robot...tapi dulu kecik boley pakat tengok la..beli mainan yang murah-murah kat pasar malam...Aku membesar ngan citer Transformers, Macross, Mospeada, Voltron..macam-macam lagila....aiii...syoknya kalu ada robot2 ni...sekali dia landing kat umah aku, aku plak pilotnya pulak tu....huhuhu....kuatnya imaginasi aku time tuh....(sekolah rendah la.....) .

Lani dah besaq...dah keja...apa nak beli sajalah...hahahha...actually, aku kumpul toys ni sejak aku masuk Degree kt UiTM Shah alam...wat grafik...ntah...rupanya designer nih memang ada hobi mcmni...ramai lak tu aku jumpa....so, sampai la hari ni aku masih mengumpul lagi...tapi takderla kritikal sangat...sesapa yang offer aku harga baik aku tolak jugak......hahahahahah......kata orang, buat 'investment'......ni memang dikira pelaburan..hahahaha....masa murah aku beli, masa harga dah UP Letgo la......tp kalu takder buyers aku simpan saja....sbb ni memang koleksi terbaek aku...huhu....

Lani aku menumpukan untuk kumpul macross...ntahla, figure ni mahal la....tp memang berbaloi...PEACE!!

0 comments:

Post a Comment